Brak aktualizacji stanu.

  • 2 Odpowiedzi
  • 750 Wyświetleń
Brak aktualizacji stanu.
« dnia: Lutego 11, 2022, 13:56:51 »
Cześć,

Czy jest w ustawieniach opcja automatycznego aktualizowania stanu ?
Np jest włącznik do oświetlenia. Naciskając go włącza się lub wyłącza światło. Natomiast w aplikacji nic się nie dzieje. Trzeba zmienić zakładkę lub odświeżyć stronę. Wtedy widać jak się odbiorniki zgłaszają. Przecież Exta Life to system dwukierunkowy i odbiornik wie, że naciskam przycisk i zmienia się stan wiec mógł by się z tą informacją podzielić ?

*

Offline admin

  • *****
  • 1644
  • Twórca i moderator forum
    • Zobacz profil
    • Forum ExtaLife
Odp: Brak aktualizacji stanu.
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 12, 2022, 16:36:51 »
Odpowiedzi szukaj w wątku: https://www.forumextalife.pl/index.php?topic=423.msg3466;boardseen#new

Chyba dodam tą informację do FAQ, bo to rozwiązanie mimo że unikatowe, to jednak dumą nie powinno producenta napawać, a wręcz przeciwnie. Chociaż zostawienie początkowego sposobu komunikacji mimo że użytkowo dużo lepsze, to jednak wpływałoby mocno negatywnie  na wizerunek całego systemu przez problemy z niezawodnością całości
« Ostatnia zmiana: Lutego 12, 2022, 16:41:34 wysłana przez admin »
Elementy systemu, których używam: 3xSRP-22, 5xRDP-21, 3xROP-22, 4x ROP-21, 1xP-456/36, 1xRNK-24, 3x RNP-21, 1xRCT-22, aplikacja na Android oraz iOS + Home Assistant

Odp: Brak aktualizacji stanu.
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 28, 2022, 13:31:34 »
Myślę, że warto dodać to do FAQ tym bardziej, że na filmikach z Zamela wszystko działa dwukierunkowo.

Z drugiej strony nie rozumiem. Wiem, że pisałeś poszukaj na forum ale skoro to historia i nie wróci to już nie będę tego odgrzebywać. Chyba, że ciekawość mi nie pozwoli  ::)

Nadal jest to dla mnie niesamowite, że tak fajne urządzenia mają tak archaiczne rozwiązania. Szkoda.