Łączenie z kontrolerem z sieci WAN

  • 4 Odpowiedzi
  • 5371 Wyświetleń
*

Offline Mast7

  • *
  • 10
    • Zobacz profil
Łączenie z kontrolerem z sieci WAN
« dnia: Listopad 22, 2018, 08:07:52 »
Od jakiegoś czasu nie mogę się połączyć z kontrolerem z sieci zewnętrznej. W sieic domowej wszystko działa. Nie wiem czy to może być cos w aplikacji albo kontrolerze, czy raczej po stronie dostawcy internetu. Z kontrolerem łączę się przez adres IP zewnętrzny.
Marek

*

Offline admin

  • *****
  • 1443
  • Twórca i moderator forum
    • Zobacz profil
    • Forum ExtaLife
Odp: Łączenie z kontrolerem z sieci WAN
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 22, 2018, 09:37:38 »
Cześć
Wykonaj proszę diagnostykę opisaną w tym wątku i daj znać co wyszło to spróbujemy pomóc.
Elementy systemu, których używam: 3xSRP-22, 5xRDP-21, 3xROP-22, 4x ROP-21, 1xP-456/36, 1xRNK-24, 3x RNP-21, 1xRCT-22, aplikacja na Android oraz iOS + Home Assistant

*

Offline Mast7

  • *
  • 10
    • Zobacz profil
Odp: Łączenie z kontrolerem z sieci WAN
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 22, 2018, 11:51:10 »
Wykonałem skanowanie. Port 20400 jest otwarty. W kontrolerze ustawinia maski podsieci i bramy są poprawne.
Mam też monitoring na tym samym adresie (zewnętrznym), ale innym porcie. Wszystko działa beż zarzutu. przestawiłem monitoring na port 20400 i IP sieci domowej jak EFC i działa poprawnie, łącze się bez problemów.
Marek

*

Offline admin

  • *****
  • 1443
  • Twórca i moderator forum
    • Zobacz profil
    • Forum ExtaLife
Odp: Łączenie z kontrolerem z sieci WAN
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 22, 2018, 14:11:33 »
Wykonałem skanowanie. Port 20400 jest otwarty. W kontrolerze ustawinia maski podsieci i bramy są poprawne.
Mam też monitoring na tym samym adresie (zewnętrznym), ale innym porcie. Wszystko działa beż zarzutu. przestawiłem monitoring na port 20400 i IP sieci domowej jak EFC i działa poprawnie, łącze się bez problemów.
Dziwna sprawa. Jeśli przekierowanie portów działa poprawnie, to problem może być albo w samym kontrolerze albo aplikacji. A jesteś pewny, że w aplikacji na ekranie logowania używasz szczegółów połączenia dla dostępu Zdalnego/DDNS?

Czy dostajesz jakieś błędy w aplikacji przy podłączaniu? Czy widzisz kręcące się kółko i następuje timeout z błędem logowania?
Elementy systemu, których używam: 3xSRP-22, 5xRDP-21, 3xROP-22, 4x ROP-21, 1xP-456/36, 1xRNK-24, 3x RNP-21, 1xRCT-22, aplikacja na Android oraz iOS + Home Assistant

*

Offline Mast7

  • *
  • 10
    • Zobacz profil
Odp: Łączenie z kontrolerem z sieci WAN
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 22, 2018, 15:53:37 »
Rzeczywiście dziwne. Od kilku dni walczę z porblemem i nic. Sprawdzałem wszystkie adresy i prty. Przeinstalowałem aplikację.
Teraz przepisałem adrs IP i port (oba były poprawne) i ... połączyłem się. Może był jakiś niewidoczny znak lub spacja w adresie lub numerze portu., a może cos po stronie dostawcy.
Dzięki za pomoc.
Marek