Podłączenie sterownika do klawisza krzyżowego

  • 5 Odpowiedzi
  • 11620 Wyświetleń
Podłączenie sterownika do klawisza krzyżowego
« dnia: Styczeń 19, 2018, 18:36:43 »
Witam wszystkich.
Pytanie jak w temacie - czy można podłączyć sterownik ROP-21 lub ROP-22 do przełącznika krzyżowego.

Jestem domorosłym "elektrykiem", więc nie wiem czy jest taka możliwość.
Póki co podłączyłem już sterowniki żaluzji i działa to świetnie.

Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam

Odp: Podłączenie sterownika do klawisza krzyżowego
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 19, 2018, 22:07:56 »
Da się. Później napiszę jak, koło poniedziałku bo teraz przez weekend nie będę miał czasu)chyba że mnie ktoś uprzedzi). Ja podłączyłem na schodowych więc i przy krzyżowych nie będzie problemu.

*

Offline admin

  • *****
  • 1644
  • Twórca i moderator forum
    • Zobacz profil
    • Forum ExtaLife
Odp: Podłączenie sterownika do klawisza krzyżowego
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 21, 2018, 13:31:14 »
Witam wszystkich.
Pytanie jak w temacie - czy można podłączyć sterownik ROP-21 lub ROP-22 do przełącznika krzyżowego.

Jestem domorosłym "elektrykiem", więc nie wiem czy jest taka możliwość.
Póki co podłączyłem już sterowniki żaluzji i działa to świetnie.

Witaj na forum!
Rozumiem, że chodzi ci o podłączenie krzyżowego do wejść sterowania ROP-21/22? Jeśli tak, to nie powinno być żadnego problemu - schemat moim zdaniem zostaje identyczny jak przy podłączaniu do układu krzyżowego żarówki, tylko żarówkę zastępujesz wejściem sterującym ROP-21/22. Schemat np taki: https://www.ospel.pl/sites/all/pliki/import/image/schematy/lacznik_krzyzowy_wspolpraca.jpg